Still alive!

Jag lever fortfarande så vaccinet tog inte dö på mig. Gick ändå ganska bra igår på streeten trots mitt handikapp så det var inga större problem, men så fort jag tänkte på att jag hade ont...då gjorde det ont. Så jag tänkte inte på det helt enkelt.

Under skoldagen hade vi vår balettlärare Susanne i både jazz och balett, var riktigt kul faktiskt.  Lite kul att med omväxling. Baletten gick åt helvete, inte alls fokuserad, allt kändes bara fult och klumpigt  och då blir man arg.
Men på jazzen gick det något bättre i alla fall.
När jag kom hem till Säffle igen så blev det styrketräning och konditionsträning med Sweets brudarna. Så det blivit mycket träning med andra ord. Men det är gött! :)

Sen fick jag ett trevligt samtal från göteborg också, blev så himla glad när jag fick förfrågan! Ska bara kolla läget med allt så ska det allt bli ett litet roligt besök. Jag berättar mer när jag vet :)

Resten av kvällen har det vi haft en riktigt myskväll här hemma, hela familjen är samlad!  Och det är inte ofta det händer med tanke på att Emelie är i Örebro och pluggar, Papi jobbar i Mora, jag&Linnea är i Karlstad och Mamma är i Säffle under veckorna.
Det är alltså inte ofta vi alla är samlade allihopa, så en kväll som denna uppskattar man lite extra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0