Sköööndag!

Skoldagen var helt okej, inte så jobbig faktiskt. Lämnade in mina två engelska inlämningar så nu är dom ur världen. Sköööönt!
Stannade kvar i skolans ena danslokal och körde mycket teknik och sånt. Ska ju till Norge på lördag igen, behöver köra mycket teknik för att lära mig allt.
När jag kom hem till lägenheten blev det underbar mat som min kära syster hade lagat. God mat två dagar i rad, me like!

Nu ska jag påbörja lite på kulturhistoria inlämningen men bara lite smått, och sen ska jag och linnea hyra film och mysa till det riktigt ordentligt! Såna här dagar gillar jag, när man ligger bra tidsmässigt i skolan då man kan slappna av lite mer och göra sånt man inte riktigt hinner med annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0