"Så mycket man kan göra och borde och vill...

och mitt i allt så ska man räcka till...."
vilket inte jag har gjort kan jag ju säga
Har haft fullt upp den här veckan, det har varit kalas, träningar, massage/behandlingar, haft feber under en dag(39.9!!!), hemsk förskylning, och sen har det varit alldeles för mycket i skolan och sen träningar på det. Och sen har datorn varit lite halv pajj som vi har i Karlstad så det har inte blivit så mycket facebook snokande eller bloggande för min del, men det blir förhoppningsvis bättre när jag får lite mer tid över.

Nu sitter jag i bilen på väg till Halmstad, har tävling imorgon och det känns lite sådär just nu. Träningsvärk och shit men det blir nog bättre när jag väl sitter på hotellet och våfflar håret och stretchar lite. Kanske får den känslan som man har när man tävlar utomlands. Kan alltid hoppas :)
Har som sagt varit förskyld och hostig så jag har försökt att bli frisk men det har inte velat släppa så jag kommer antagligen tävla med en liten lätt förskylning.. lite töligt. Men det ska bli kul faktiskt, ska rocka på golvet och släppa loss :)

Kom precis på att jag har glömt Alex-kortet som jag hade med i Eskilstuna sist...fick dåligt samvete och lite halv panik eftersom att jag är så skrockfull men du är med på ett sätt ändå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0