regnregnregn!

usch vilken dag, regnat hela kvällen nu... och jag som tänkte ta min lilla promenad runt älven..himla typiskt!
Skoldagen var väll...okej, tror jag. Fick reda på matteprovet idag, fick vg så jag är hur nöjd som helst! Resten av dagen har jag gjort liiiite skolarbete, druckit lite varm choklad och tagit det lugnt.

Har förövrigt lite panik och ångest för imorgon... ska vaccineras mot svininfluensan på skolan. Hatar sprutor och liknande, mår illa(på riktigt!) när jag tänker på det. Själv är jag inte rädd för svininfluensan eller för att bli sjuk, tror inte det är så allvarligt som media och nyheter får det att låta som. Istället är jag rädd för sprutorna som innehåller vaccin som ska hålla mig frisk?

Uusch, och nu pratas det om svininfluensan och vaccinet på nyheterna också.
De förföljer mig helt enkelt... haha!
Dagen bästa nyhet måste nog vara att någon jävel i Säffle har snott två älgar från ett slakteri! Kan någon svara på hur man lyckas med det?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha, två älgar?

2009-11-03 @ 17:29:26
URL: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: soffipropp

ohyes, två älgar! ;P

2009-11-03 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0