NEW MOON

Idag bestämde jag mig för att vila, min kropp gör ont. Till och med min fot är blå och öm!!
Fick reda på naturkunskap B provet också, gick himla bra faktiskt... VGplus, så det var gött!

Efter skolan blev det att åka och kolla på New moon med Andrea och Emelie, längtat hur länge som helst efter att se den filmen. Är som så många andra små galna tjejer en riktigt Twilight nörd, men det är svårt att inte bli det. hihi...Och nu är jag förälskad på nytt. Det är en sån jävla het spänning under hela filmen! haha!

Trots att det är sjukt overkligt och nästan lite knäppa grejer som själva filmen/boken handlar om, så känns det ändå så verkligt av någon konstig anledning. Man lever sig in i handlingen antar jag, men den är ju för underbar!
Är iallafall helt lyrisk nu efter att ha sett filmen, jag vill se den igen! Har bestämt mig för att  läsa klart den trejde boken, orkar inte vänta tills filmen kommer ut ;P

Sen blir ju boken himla mycket bättre med vackra och vältränade människor också... haha!
Jag klagar i vilket fall INTE! ;D


Och aldrig att Taylor Lautner som spelar Jakob i filmen är 92:a!!!???


Kommentarer
Postat av: Lois

Oj, det trodde man aldrig!

2009-11-23 @ 22:56:06
Postat av: Sofie

Det är helt otroligt att han är 92a :D

haha, den var verkligen underbart bra! Och böckerna blir bara bättre kan jag lova dig sofie, så läs dom med en gång!

2009-11-24 @ 12:39:38
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/
Postat av: Soffipropp

I know Sofie, har ju läst de två tidigare böckerna och påbörjar den tredje ;D I just can't get enough! haha

2009-11-24 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0