minnet är bra men kort!

Haha började och gjorde klart mina åttor till improvisationen för några timmar sedan och det kändes ganska bra. Tråkigt bara att jag inte kommer på hur jag gjorde en fyra som jag hittade på mitt i dansen, vet hur jag gjorde med armarna men benen vill inte komma in i samma flyt som jag hade förut. Haha, förstår inte alls hur jag lyckas, minnet kommer väll tillbaka snart hoppas jag. Eller det måste det göra!

Har bara varit en segdag , regnig och tråkig. Jag har bara suttit och surat mest över att vi har så mycket i skolan och istället för att börja någonstans har jag istället suttit och velat vad som är smartast att börja med.
Och Sanningen är... det spelar ingen roll vart man börjar, bara det blir klart! Men riktigt så långt hann jag ju då inte..

Resten av dagen har jag bara kollat på en massa dansklipp på youtube och drömt mig bort... önskat att jag kunde göra sådana snurrar, att jag kunde göra si och så och kunna hoppa sådär, vara så teknisk och.... aa ni vet!

Men imorgon är jag igång igen, då blir det träning på både håltimmen och efterskolan. Trots att jag knappt kan vrida nacken utan att det gör ont i hela ryggraden, men det skiter jag i nu! Tänker inte verka som en stelopererad pensionär när jag bara är 17år gammal. I had enough!

Kommentarer
Postat av: Miss C

"Och Sanningen är... det spelar ingen roll vart man börjar, bara det blir klart!"



Känner verkligen igen det där! Jag är sämst på att ta tag i saker. Blä!!!



Lät läskigt detdär med ryggkotorna! =O

2009-12-10 @ 12:34:19
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0