Ledig imorgon, njuter idag

Ooooooja, det är underbart! Att vara ledig en dag kan göra en så lycklig, helt knäppt. Men jag är lycklig!
Dock måste min studiedag gå till just studier, men det gör inte så mycket, får sovmorgon i alla fall. Resten av dagen ska jag göra lite ärenden på stan och träffa lite vänner var det tänkt, sen på kvällen ska jag träna och sen mysa med Johan :)

Dagen idag har varit lite halvseg, började med Jazz på morgonen och min rygg börjar strejka något fruktansvärt...IGEN! Varit en del träningar denna vecka, och med tanke på att man tävlade i helgen så har kroppen kanske inte riktigt återhämtat sig.
Dagen fortsatte i alla fall... såg på någon svartvit film på svenskan och jag orkade inte hålla ögonen öppna, vilket gjorde att jag sov genom halva. höhö

Sen blev det arbetsmiljöredovisning, och det var nog det roligaste på länge! Vi har fått välja ett ämne som sedan skulle redovisas ett estetiskt sätt.  Vår grupp som bestod utav; Anna, Mikaela, Annielle och jag,  vårt ämne var då brand och brännsår och vi valde att redovisa via teater. 

Och vårt scenframträdande gick då ut på att Anna tänder eld på mig via en cigarrett, som hon fimpade i min huva på jackan. Jag börjar brinna och slänger mig på golvet. (Annielle är sjuksköterska med en porrdräkt och Mikaela var brandman med den fulaste regnstället jag någonsin har sett.) 
Allt blev bara så himla fult och kaotiskt. Och det blev ju inte bättre utav att Annielle lindar in hela mitt huvud i bandage så att mitt ansikte blir mosat och samtidigt springer Mikaela runt och släcker eld och Anna står och tjuter. 
Det blev inte riktigt som planerat men attans så kul det blev, vilket det kanske inte låter som, men det var verkligen höjdpunkten på dagen. Tummen upp på det!

passande bild tyckte jag, haha!
från EM 2007 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0