Hur kan man missa Melissa??!!

Jag har vetat i ungefär 2 veckor att Melissa Horn ska spela live på Scalateatern i Karlstad på fredag... men har jag bokat någon biljett? NEJ! Det är Sofie Ericson i ett nötskal vill jag lova! Det är inte många svenska artister jag gillar, men Melissa Horn är något alldeles extra... hon är ljuuuuuvlig hennes röst, hennes texter... allt!!
Och när hon väl är i Karlstad så missar jag henne? Näää vet ni vad,  det är inte okej.
Om jag kommer ångra mig, och som jag ångrar mig.
Hoppas på att det blir Bounce konserten istället, beroende på min ekonomi.
(Försöker planera in en New York-resa som sagt, haha!)
Kommer vara snål och sparsam nu en tid framåt. Inte lika många fikastunder vid Wayne's med andra ord.

Gjorde Naturkunskapsprov tidigare idag, gick bättre än vad jag trodde faktiskt så det känns skönt! Så nu har jag lämnat det provet bakom mig och övergår till nästa skolarbete som är engelska inlämningarna. jippie!
För övrigt längtar jag tills Linnea blir klar med de kladdiga chokladmuffinsena.. då blir det att frossssa och bli FET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0