Ganska bra helg!

Under fredagsförmiddagen skrev jag klart kulturhistoria uppgiften, och det var så himla skönt. Då kunde jag bara njuta resten av min lediga dag + hela helgen överhuvudtaget. På fredagskvällen blev det lite styrketräning med Sweetsbrudarna men också några utav Floorsisterstjejerna, himla kul att det är fler som vill haka på, träningen blir roligare då! Resten av kvällen så var det Idol som gällde, i ett ganska överfullt hus, men de var mysigt att ha en riktigt hemma kväll med hela familjen samlad... uppskattar det bara mer och mer!

På lördagen drog jag och pappa till Skarnes för ännu en privatlektion med Ida Karlstad. Vi ändrade dansen lite, det som jag inte riktigt fick till och det blev bättre tycker jag... men det är fortfarande väldigt svårt! Lärt mig massor av Ida på bara två lektioner, massor av nya hopp som jag inte har kunnat förut framför allt!
Älskar att hon ger massor av råd, peppar och coachar under hela lektionen. Löve it! :)

Under lördagskvällen blev det en liten utgång, Angelica och Robin fyllde 18 så det blev att åka dit en sväng och gratta de två själarna. Det var trevlig kväll men dock lite halvseg... men det var kul att träffa folket som man inte har sett på länge. När klockan närmade sig tolv-slaget kom Johan och hämta mig och så åkte vi hem.

Och idag blev det ännu ett träningspass, massa koreografi mest men det behövdes gå igenom eftersom jag inte var med sist. Blev svettigt kan jag lova. Dock var det ingen bra dansdag för mig, träningsvärken var på topp i både lår, mage och armar så man var lite väl stel.

Nu blir det att packa ihop lite grejer och åka vidare till Karlstad.  Men först blir det hallonpaj med vaniljvisp! MÖMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0