Det gick vägen, trots förskylning!

Jaaaaaa, det gick braaa! Kom på en 2:a plats i gårdagens tävling i Halmstad! Det var riktigt gött faktiskt!
Och det bästa med allt.... Jag spydde inte något under HELA tävlingen!!! Under de senaste tävlingarna som jag har varit på, så har jag alltid lyckats att få ur mig den lilla maten man äter under en tävling, men inte igår!

Själva insatsen är jag nöjd med, i finalen i alla fall. Efter semifinalen var jag så arg, riktigt arg! Jag lyckades krocka med någon(med vem vet jag inte, men de spelar ingen roll ;P) när jag gör ett sidsplitt hopp, och då kom jag av mig helt, stannar upp och bara hoppar ett spontan splitthopp och då kommer jag av mig ännu mer och improviserade ungefär 2åttor,eller kanske mer?, innan jag kom in i den riktiga dansen igen. Haha!

Nu efteråt kan jag bara skratta åt det, så farligt var det inte. Men då skämdes jag nästan, det var pinsamt! Aldrig dansat så... knasigt och dåligt förut tror jag. Så till finalen var jag extra laddad och taggad eftersom jag ville göra bra ifrån mig, så efter finalen kändes det bättre. DÅ var jag nöjd :)
Bedömningssiffrorna var 52211, ännu mer nöjd nu :D

Idag har det varit en lite halvseg dag men ändå händelserik. Har övningskört, i stan för första gången!!! Har bara kört på en krusplan TVÅ gånger tidigare men nu blev det genom inprincip hela stan plus lite av 45:an. Haha herregud, handsvetten flödade...lite nervös kan man ju säga. Men det gick bra, trots allt :)
Sen blev det mot karlstad runt tolvtiden för musikalrep i 3 timmar, gjort lite koreografi och så.
Resten av dagen har det mest varit plugg, världens  prov imorgon...kan inte ett dugg. IG känns inte långt borta... får nog plugga hela natten... om det ens hjälper?
Må gud hjälpa mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

En krusplan????? Fia

2009-11-17 @ 23:48:43
Postat av: Anonym

Jaa fia, en stooooor grusplan... säkrast så :)

2009-11-18 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0