Julklappshysteriiiin....

Denna vecka har jag bara gjort saker som jag egentligen hinner med annars. Jag har inte haft något skolarbete mer än matteprovet i måndags men det räknas inte riktigt... har haft genomdrag på musikalen och det säger jag ingenting om så har jag ingenting sagt... det blir nog bra i slutändan ;P
Sen har det varit ett himla gött julbord på skolan där det bjöds på julmust och det kan man ju inte klaga över :D
Efter skoldagarna har jag inte haft några träningar överhuvudtaget. Vilket känns helskumt!
Jag har varit så fruktansvärt rastlös, seg, trött och en aningens... tjock. Helt seriös, om jag inte hade tränat så mycket som jag i normala fall gör hade jag passat in i både tv-serierna generation fett och biggest loser... haha jävlar vad jag äter ;D Men det ska vara gött att leva, så dä så!
Som t.ex. igår när jag var iväg till bondeland, Lillerud haha, för att hälsa på mina kära kamrat Jennifer samt små kossor och griskultingar så blev det lite julbakning på schemat. Då det blev vårt egna recept på gräddkolor som blev utsökta, som jag äter konstant utav nu.

Under veckan har jag även försökt hitta julklappar men har misslyckats totalt, jag har köpt en julklapp än så länge, som egentligen är en födelsedagspresent... (guess hooow? ;D) Får ta ett litet större julklappsryck under helgen tror jag. Ingen som vet vad man kan köpa till sin kära far i julklapp? Det är mitt allra största problem i julklappshysterin... hatar sånt. Och jag hatar när man börjar få slut på pengar... Och nej jag är inte snål... bara ekonomisk! Fast jag gillar att köpa julklappar, det har jag inget emot. Faktiskt.

För övrigt längtar jag efter jul och till imorgon... då börjar jullovet och det ska firas framemot kvällen! :)
It's gonna be gooooooooood!

Kommentarer
Postat av: Miss C

Håller med om att pappa är svårast att köpa julklapp till... Min pappa är jätterädd för poliser (haha) så han får en liten polis-nalle från Harrods att hänga i granen. ^^ Ska bränna en skiva till honom också med hans favoritlåtar, som han kan ha i bilen!



Lycka till med julklapparna!!! Kram C

2009-12-18 @ 12:58:59
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0