helgen i stort

i fredags var det julavslutning i aulan och sen blev de lite julfika hos Hanna, med julmusik och hela köret. Riktigt mysigt!
Runt fyra tiden drog jag hem för att göra mig klar inför kvällens bravader. Förfesten började hos mig med trevliga tjejer, blev singstar och så mycket skitsnack ni kan tänka er. Haha, Annielle bjöd även på en liten danceshow.
Var riktigt, riktigt kul och jag tror de andra också håller med om det :)

På lördagen blev de lugnt, åkte hem till Säffle och bara slappade. Pappa var i farten och grillade och mor gjorde god potatisgratäng, så det massa go mat och lite godis. Sen kom Johan och hämtade mig och vi åkte hem till honom och kollade på en film men jag somnade efter bara några minuter ;P

Just nu gör jag inte mycket, har precis varit iväg och tränat en stund. Riktigt skönt efter ha vilat en vecka, vilket jag tycker är lite väl mycket men tydligen behövde min kropp de :)
Nu har jag käkat och sådär, ska snart iväg på zumba igen... ska bli gött de också.
Imorgon blir de ett sista ryck med julklappshandlandet, har inte ens börjat nu när jag tänker efter men de går nog snabbt... hoppas jag.

Kanske blir det en vit jul i år, just nu verkar det som de i alla fall. Minst 30cm snö har kommit, wiiiie älskar't! :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha tror ja de att du somnade, haha jag sov hela dan igår ;p

2009-12-20 @ 22:51:36
URL: http://mimmilepp.blogg.se/
Postat av: IDA WARG

Hej Sofie! Visste inte att du hade en blogg. Kul! STORT GRATTIS till vinsten! Vad roligt! Har hört att du också ska åka och hälsa på Alex i NY :) När åker du? Kram Ida

2009-12-21 @ 16:29:53
URL: http://finest.se/idawarg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0