Full fart

Har haft massor att göra det senaste, har varit massa förberedelser och träning för uppvisningen, som gick ganska bra. Hände trots allt väldigt mycket fult under några danser men det är sånt som hör till. Måste även tillägga att Johanna Bohm, vilken stjärna! Det flesta förstår vad jag menar.;) Den människan skäms inte för något, och det är för underbart! Sen var jag på behandling under förra veckan och fick reda på att 4st av mina ryggkotor hade vridit sig till vänster och 3st till höger, så det var inte så konstigt att jag hade ont. Nu är det mycket bättre faktiskt så det är riktigt skönt:) Skriver från mobilen nu, därför det kan bli lite hoppigt i detta inlägg. uppdaterar mer när det är lite lugnare. Ganska mycket nu innan lovet. :p PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0