En liten Zumba och intervju

Igårkväll blev det minsann ett litet Zumba pass, har länge tänkt att gå och testa på detta men har aldrig blivit av.. så igår passade jag på! :) Var riktigt roligt, kände mig dock så himla stel i armar och rygg efter tävlingen i lördags men det var ändå skönt att röra på sig och mjuka upp kroppen så att säga :)

I morse så skjutsade mormor&morfar mig till åmål för att vara med på fotografering för tidningsrepotage med Sweets brudarna. Sedan fick vi tårta och blommor från Sofia, så himla gulligt! :D
Efter allt tårtätande och firande så åkte jag, mormor&morfar vidare till Karlstad... snälla dom är, kör runt på mig överalllt. Måste återgälda dom någon dag!

Efter den korta skoldagen så tänkte jag egentligen dra ut på stan och fixa lite julklappar i snöyran men så blev det inte, har degat och slappat precis heeeela dagen men jag tror det behövdes efter helgen. Har stretchat, diskat och handlat lite men inget större. Har väntat på ett samtal från en viss skåning och vill höra om planen går som planerat, vilket jag hoppas på! .... Det börjar närma siiiiig nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! :D

Nej nu ska jag lägga och läsa lite granna, och imorgon blir det genomdrag med musikalen.... undrar hur det kommer gå! haha!


Stooor puss! ;) mohaha

Kommentarer
Postat av: Miss C

Hey!

Du fick ett eget inlägg på min blogg igår, haha!

Hoppas det var ok! ^^



http://missc.devote.se/blogs/3341495/vettigt-.htm



Kram!!!

2009-12-15 @ 10:24:38
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0