Back on track

lite seg på bloggfronten nu på sistone , men mitt liv är en berg- och dalbana  och jag har inte ens haft tid till mitt vardagliga datornördande. Och då är det mycket som behövs...
Har varit mycket plugg och träningar, sen har jag åkt fram och tillbaka mellan karlstad-säffle-åmål några dagar denna vecka för att få massage och behandlingar, simmat, dansuppvisningar, julfika och annat viktigt. Sen har det bara känts värdelöst med bloggen för ett tag, inget intressant att skriva om direkt.

Men nu har jag något att skriva om, nämligen Christmas cup eller Nordiska mästerskapen som det numera heter. Var några år sedan man var på denna tävling av olika anledningar men nu ska man iväg igen. En kul grej mest tycker jag och tar det inte allt för seriöst. Har inte alls någon tävlings-feeling som jag brukar ha dagen innan tävling, hoppas verkligen att de blir bättre imorgonbitti. Är fruktansvärt trött så det kanske beror på det.
Men imorgon ska jag ladda till max, ingen tävling ska göras halvdant, fullt ut som gäller såklart!

Håller tummar och tår, alla goa! :D

Foto: Charlin Svanér dela Cruz ;)


Kommentarer
Postat av: Miss C

"ingen tävling ska göras halvdant"



Skitbra citat!!! Det ska jag börja använda mig av!!! ;D

Skitsnygg bild btw! As usual!

2009-12-14 @ 09:27:54
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0